Să fii Frida

Ce iubeşti? Ce vrei să iubeşti? Cum alegi dragostea, ce te atrage?? Bărbate, ce te atrage? Cum vrei tu să fiu eu? Ce vrei să ai lângă tine? Femeie, fii magnet prin pasiune, forţă, devotare, loialitate, nobilitatea, durere, sacrificiu!!! 
Viaţa e prea scurtă pentru egoism, prea scurtă pentru vanitate, prea scurtă pentru minciuni, prea scurtă pentru a o trăi de unii singuri. Dar perechea se formează numai prin filantropie emoţională, perechea se formează când nu mai gândeşti eu, ci gândeşti noi. 
Întrebat fiind ce-ţi doreşti tu în viaţă, gaseşti răspuns unanim: ca eu să fiu fericit, ca eu să-mi găsesc împlinirea socială, financiară, sentimentală... EU EU EU EU TU TU TU TU Greşit!!! Legile universului, legile lui Dumnezeu sunt menite să funcţioneze când ai în vedere urmărirea unui bun general, universal. Simplu: unu e mai bun ca doi, doi mai puternic ca trei etc. Şi atunci, nu vezi tu muritorule, că totul se întoarce înapoi la tine. Trimiţi bine, primeşti de trei ori mai mult. Trimiţi nimic, primeşti de trei ori nimic.
Percepţia timpului, desigur, e diferită în funcţie de vârstă, de activitate, de preocupare, de interes, dar cu siguranţă ceasul nu stagnează pentru nimeni. Uită-te în urma ta, se vede ceva? Dacă eu mă uit, am să văd ceva? Ruşine dacă nu văd nimic. Ruşine! Doar aşa spui că trăieşti! Oare nu înţelegi că suntem un singur suflet, oare nu pricepi că toată frustrarea vieţii tale e inutilă. Ai ochi frumoşi, de ce nu priveşti orizontul?
Rostul fiecărui om este o datorie personală, este ca o lege pe care o respecţi fără ranchiună, n-ai cum să te sustragi. Singurătatea şi neputinţa sunt duşmani, nu prieteni şi atunci spune-mi cu cine te însoţeşti ca să-ti spun cine eşti ce spune despre tine, despre viaţa ta. Vorbesc de tine, de mine, de noi.... 
Istoria lumii te învaţă, prin exemple de oameni minunaţi, oameni care au fost, sunt şi vor fi întotdeauna în mintea, inima şi sufletul nostru. Dar te-ai intrebat de ce, cum au reuşit? Sacrificiu, îndurare, perseverenţă. Vrei să fii nemuritor?? Îţi spun că se poate. Şi nu te mint! Uită-te la Frida, Picasso, Bethoveen, Selena, Michelangelo, Einstein, Eminescu, Brâncuşi şi poţi continua lista zile fără întrerupere.
Ridică-te din pat, somnul e făcut doar să te ajute să mergi mai departe. Te privesc în ochi şi te văd gol de tot ce e rău, şi te văd pregătit de lucruri extraordinare!